Aanbieding MJ Services

MEER TEVREDEN GASTEN EN MEER OMZET VOOR HORECA-ONDERNEMERS  ?

De BESTE service verlenen in de horeca klinkt als iets vanzelfsprekends. Service bepaalt namelijk voor het grootste deel de beleving van de gast, en daarmee ook zijn mening over het restaurant en of hij/zij weer terug komt.

Toch lukt het veel horeca ondernemers niet altijd om hun gasten helemaal tevreden te stellen. Voor een deel is dat logisch, het is tenslotte mensenwerk.

Maar, met de juiste hulp van een EXPERT op het gebied van gastvrijheid, kun je wel het verschil maken. Hoe heet je gasten welkom, hoe help je ze een goede keuze te maken uit je menu- en wijnkaart, hoe kom je over? En welk gevoel vertrekken gasten als je de juiste aandacht geeft aan het afscheid na het afrekenen?

Met meer dan 25 jaar ervaring met gast- en klantcontact kunnen we succesvol helpen om het hoogste niveau van gastvrijheid te bieden.

Samen met u bekijken we in een INTRODUCTIEBEZOEK van 2,5 uur of de service beter kan en stellen we haalbare doelen en activiteiten op. Minimaal 10% meer omzet? 15% betere winstmarges? 100% blije medewerkers?

Deze doelen worden bijvoorbeeld door het trainen of coachen van uw (nieuwe) medewerkers behaald, waarbij we zoveel mogelijk aanwezig zijn op de werkvloer.

We beginnen bij het begin, en dat is bij u, de ondernemer. En met een goede kop koffie!

Wanneer spreken we af in uw horecabedrijf voor een kennismaking?

AANBIEDING: introductiebezoek van 2,5 uur met praktische adviezen voor € 139

Meld u aan via 06-24260852 of info@mjservices.nl

Voor meer informatie: www.mjservices.nl

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page
Dit bericht is geplaatst in Aangeboden/Gevraagd. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*