Aangeboden/Gevraagd

TENDERONE COCKTAILMACHINES

Cocktails zijn onmisbaar geworden in ieder restaurant, iedere bar en zelfs op evenementen. Cocktails zijn op dit moment dan ook de hardst groeiende omzetfactor binnen de horeca. En dat terwijl de marges relatief hoog zijn! 

Tegelijkertijd wordt het echter wel steeds lastiger om
voldoende bekwaam barpersoneel te vinden. De TenderOne cocktailmachines
zijn daarom ontworpen om uw barmedewerkers te ondersteunen!

Onze
TenderOne cocktailmachines maken de perfecte cocktail binnen drie
seconden! U stelt zelf uw eigen recepten in, die onze cocktailmachine
vervolgens op 0,1 cl. nauwkeurig kan doseren. Vervolgens kiest u zelf of
u de cocktails (en mocktails!) nog wilt shaken of garneren. Zo kunt u
nog een extra beleving toevoegen. 

Door
gebruik te maken van maximaal 40 leidingen kunnen de TenderOne machines
honderden verschillende cocktails bereiden. Daarnaast bieden we voor
iedere omgeving een passende machine aan. Van een mobiele cocktailbar
tot de kleinere TenderOne botteltender!

Door de handelingssnelheid van onze cocktailmachines heeft uw personeel meer tijd om aandacht te besteden aan uw gasten. Gebruikers van TenderOne cocktailmachines constateren vrijwel direct een besparing op hun afval en ingrediënten. Daarnaast merken zij dat hun volledige barinrichting efficiënter wordt. Op deze manier wordt gemiddeld een wekelijkse omzetgroei van 7% gerealiseerd. Met behulp van onze machines zijn zelfs cocktailomzetstijgingen van 300% behaald!

Voor meer informatie: www.CocktailMachines.com

04/03/2020 06:55: Aangeboden/Gevraagd

Horecabier.nl

Horecabier al zes jaar geen prijsverhoging

Na alle consternatie in de biermarkt waar alle grote brouwerijen elk jaar hun prijzen fors verhogen weet Horecabier voor het 6e jaar op rij de prijzen gelijk te houden. Hoe kan het dat een relatief kleine speler in de biermarkt dit wel voor elkaar krijgt en de grote brouwers niet?

Ronald Bolhuis van Horecabier.nl vertelt het volgende: “Ten eerste hebben we goed onderhandeld met onze brouwerij en het transport bedrijf. Daardoor zijn de verhogingen van grondstoffen en brandstoffen tot een minimum gebleven. Wij zijn een kleine organisatie met weinig overhead en wij hoeven geen aandeelhouders tevreden te houden. Wij willen alleen onze klanten tevreden houden.

De prijs is daar voor ons en de klant een
belangrijke factor in.”

Wel de smaak, niet de prijs

Bij Horecabier kost een 50 liter fust nog steeds 69,- ex btw terwijl een fust Heineken een brutoprijs krijgt van 146,92 ex btw en een Amstel fust stijgt naar 143,16. Grolsch verhoogt haar prijs naar 148,54 en Jupiler komt bruto op 152,39. Deze jaarlijkse verhoging zorgt dat een kleine horeca ondernemer al snel 500 tot 1000 euro per jaar meer kwijt is aan de inkoop van het bier.

Veel horecaondernemers vinden de jaarlijkse prijsverhoging van de grote brouwers bijzonder vervelend. Zij proberen dan daarna weer hun hectoliter korting op te schroeven wat vaak een hels karwei is en het geeft weer een hoop gedoe. “Wij doen daar niet aan mee. Alle horeca ondernemers betalen bij ons dezelfde prijs. Dat geeft heel veel rust in de organisatie en we zijn heel duidelijk naar de klant. Wij geven geen korting. Dit is onze prijs en daar moet u het mee doen.” Zegt Ronald Bolhuis.

Horecabier Zilver

Sinds vorig jaar heeft Horecabier nog een goedkoper bier geïntroduceerd: Horecabier Zilver.

Dit bier heeft 4,8% alcohol en wordt aangeboden voor 57,50 ex btw voor een 50 liter fust. “We kunnen dit goedkoper aanbieden omdat er over dit bier minder accijns betaald hoeft te worden en de productie kosten zijn iets lager omdat er minder alcohol en ingrediënten in zit. Het is een mooi en verfrissend bier met een mooie schuimkraag.”

Eigen Merk

Horecaondernemers kunnen van Horecabier hun eigen biermerk maken. “Niets zo sterk als je eigen merk is ons motto” vertelt Ronald Bolhuis “Jouw horecazaak is beroemd in jouw directe omgeving; waarom zou je daar geen gebruik van maken? Je kunt je logo op glazen laten bedrukken of op viltjes.

Zo zien de gasten telkens jouw naam en merk en worden ze steeds herinnerd aan de mooie momenten die ze bij jou hebben beleefd. Je bent zo uniek en je maakt je eigen merk veel sterker.”

Sinds 2005

Horecabier levert nu 13 jaar bier aan de horeca. “Afgelopen jaar hebben we een kleine 40.000 hecto liter bier verkocht. De totale pils markt in Nederland is 6 miljoen hecto liter waarvan 1/3 via de horeca wordt verkocht. De andere 2/3 wordt via de retail in fles of blik verkocht. We hebben in die 13 jaar dan een marktaandeel van 2% in de horeca bereikt. Dus 2 op de 100 getapte biertjes in Nederland is een horecabiertje. Daar zijn we heel erg trots op”

Voor meer informatie: 0229-277572 of bezoek www.horecabier.nl

19/06/2019 12:02: Aangeboden/Gevraagd, Nieuws

Viskoop.nl

Viskoop.nl is gevestigd direct aan de Visafslag van IJmuiden waar aanvoer en verwerking direct na vangst plaats vindt.

Ook is IJmuiden-Haven een plaats waar veel geïmporteerde vis uit alle wereldzeeën binnenkomt en waar ook de export plaats vindt naar alle landen in de wereld.

Wij zitten zo dicht mogelijk bij de bron als mogelijk is en dus garanderen wij u topkwaliteit verse vis en visproducten.

Ruim assortiment

Uniek is ons ruime assortiment diepvries en vers en het aanbod van zowel wild gevangen Noordzee-vis als vis uit alle Wereldzeeën en zoetwater rivieren en wateren. Wij leveren ook kweek-vis uit zowel zeewater als zoetwater.

more »

17/07/2018 18:13: Aangeboden/Gevraagd

HACCP training ONLINE van Hygiënecode Online

De HACCP training is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de bereiding, opslag en het transport van voedingsmiddelen.

Iedereen die Nederlands beheerst op het niveau 1F kan de opleiding volgen.

De training wordt aangeboden als E-learning met de volgende onderwerpen:
• Voedselveilig werken
• Onveilige voedingsmiddelen
• Micro-organismen
• Allergenen

  • HACCP
    • Persoonlijke hygiëne
    • Bedrijfshygiëne

Voor meer info ga je naar https://www.hygienecodeonline.nl/HACCP-opleiding

Deze opleiding is er ook in het Pools.

04/05/2018 12:37: Aangeboden/Gevraagd

Ecoseafood: duurzaam gekweekte & wild gevangen vis !

Wat zijn wij?

Ecoseafood is een visbedrijf met oog voor People, Planet & Profit.
Oog op de toekomst, zodat wij duurzame en ecologisch gekweekte vissoorten verkopen.
Levering aan Horeca is ook een van onze werkzaamheden
Onder ons eigen ECO-Vis logo leveren wij Duurzame Vis.
Kijk gerust rond op de website en als u suggesties heeft omtrent informatie over duurzame visserij voor op de website laat dit dan aub weten.

more »

27/01/2018 10:14: Aangeboden/Gevraagd

Partytenten Discounter

logo (1)

Partytenten Discounter is de partytenten specialist.

Betaalbaar en snel geleverd.

Keuze uit ruim 300 modellen zoals de Easy Up tenten afmeting 3×3 mtr in zwart, wit, blauw, groen en beige:

https://www.partytentendiscounter.nl/partytenten/particulier/easy-up-vouwtenten/3×3-meter/

Dit zelfde geld ook voor de  Easy Up tenten afmeting 3 x 4,5 mtr:

https://www.partytentendiscounter.nl/partytenten/particulier/easy-up-vouwtenten/3×4-5-meter/

more »

08/01/2018 18:14: Aangeboden/Gevraagd

Prachtige foto’s van een topfotografe: S.M.H. Amsterdam

silvi-12-11-2016 more »

02/09/2016 12:22: Aangeboden/Gevraagd

Bommels Conserven

 

Ibiza

De personen achter Bommels Conserven

  • Bommels Conserven is opgericht door Marc en Dineke van Bommel, twee levensgenieters die voortdurend op zoek
    zijn naar mooie en smaakvolle producten en die daar anderen graag van willen laten meegenieten.
  • Wij importeren delicatessen die exclusief via Bommels Conserven verkrijgbaar zijn, die duurzaam zijn en een toegevoegde waarde hebben voor de toenemende vraag van de consument naar mooie, eerlijke en smaakvolle producten.
  • Importeur o.b.v. exclusiviteit voor Aux Anystetiers du Roy, Belberry, Dreams of Magnolia, Fudge Kitchen, Generous, Hacienda Guzman, Jean Martin, Kiele, la Belle-Iloise, la Cultivada, la Vecchia Dispensa, Natura, Prestat, Puydtjes, Sal de Ibiza, Sarah’s Honey,Secrets-de-Famille, Quai Sud en Epicerie-de-Provence, Seed and Bean, Willie’s Cacao en last but not least Van der Burgh Chocolaad.

more »

03/08/2016 12:02: Aangeboden/Gevraagd